norita's FotoPage

By: norita ita

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 11-Jul-2006 11:40 Email | Share | Bookmark
Ekspedisi Gunung Jebak Puyuh, Pahang...25Jun2006,9.30pagi

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Quote:
askm...sorilah kengkawan lambat sgt load gambar2 kita ker trip/ekspedisi gng senyum n jebak puyuh yg lalu..sebuk sgtlah.walaupun ramai dah bising2 nak gambo hope puas hati dengan tatapan gambar2 yg ita dah loadkan nih...ni jer yg terdaya..aperpon semua kenangan di sana sgt manis..kita makan sama2 tidor beralaskan pangkin macam main pondok2 lak rasanya.. tapi guyss lagi cian terpaksa tidoq dlm bus... aperpon semua tuh seribu satu memories yg pastinya sesiapa yg ikut trip nih takkan melupakannya..betol tak? walaupun muka masing2 penuh kepenatan tapi...berbaloi tergambar jelas kepuasan dalam menjelah hampir berbelas buah gua.meredah pacat yg heheh hampir wat semua menjerit sakan..gelihati pon ada...susah nak digambarkan perasaan tatkala melihat ciptaan alam anugerah tuhan ini...rupanya maseh banyak yg kita tak tahu tentang keunikan CIPTAAN allah yg maha esa...moga ia akan berikan kita lebeh ketakwaan,keimanan dan kesedaran bahawa betapa besar kuasaNya....


ni buah hutan...jumpa masa dalam hutan...



macam keropok lekor kan!!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net