norita's FotoPage

By: norita ita

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 12-Jun-2006 04:59 Email | Share | Bookmark
Selamat Pengantin Baru...3&4 Jun 2006, Tangkak,Johor

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Quote:
selamat pengantin baru diucapkan buat kedua2 mempelai..teruja sungguh :surprised: pertama kali tengok adat n budaya perkahwinan orang dr negeri selatan nih...johor darul takzim...hehe.memang betol lah negeri selatan kita nih kaya dengan adat n budaya..paling teruja masa malam arinya(sabtu) pengantin dok possing sakan melaram halwa telinga nih dihidangkan dengan alunan kompang dr budak2 umuq 8 n 9 tahun...wah bangga sungguh dengan budak2 kecik nih...pastu sungguh2 diorang nih dok palu kompang n macam2 lagi alat...rasa terkejut,tak sangka n macam2 lagi....rupanya tak habis disitu ajer...keesokkan harinya sekali lagi budak2 nih wt suprise....jadi utk tatapan kengkawan semua apalagik kamera dah ada ditangan inilah hasilnya...heheh...pengantin diarak dengan alunan kompang n dihidangkan dengan persembahan silat yg pada ita cukup mengkagumkan.....syabass pada adek2 kecil ni...teruskan usaha murni adik2ku...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net