norita's FotoPage

By: norita ita

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Monday, 5-Oct-2009 09:41 Email | Share | | Bookmark
Raya 2009

 
 


nielah serba sedikir gambo2 raya for this year...taun nih raya kat kapar klang...huhuhu meriah dengan bduak2 kutip duit raya...huhu kopak gaklah menyediakan wet raya...tkperlah setahun hanya sekali.....


Monday, 5-Oct-2009 08:54 Email | Share | | Bookmark
pabila lelaki turun ke dapor!

 


ginielah jadinya bila tuan fitry turun dapor!terkeluar lah resepi2 yang tak hengat sedapnya heheh!!!pepon thanks sayang masakkan mama nasik lomak nie...bangun2 jer terus makan huhu burguk benor perangai .memang sedaplah!wat lg tau len kali


Friday, 18-Sep-2009 02:42 Email | Share | | Bookmark
Sesuci Lebaran

 
 
Insya Allah tak tinggal berapa ari sajer lagi kita semua bakal menyambut Hari Lebaran, Sayu gembira dan Syahdu semua terasa bila Syawal kian menjelma. Bukan tak teruja nak berhari raya, tetapi hatiku ini terkenangkan insan2 yang sgt aku sayangi yg telah pergi dari Dunia Ini...Abah...pemergianmu amat aku rasai...namun kasih sayangmu tetap kekal dihatiku..semoga dikau ditempatkan bersama2 golongan yang diredhai Allah....percayalah kemana sahaja aku pergi kau sentiasa ada....

** teremosioanal lah pulak...soli lah kwn2,perpon tetap nk ucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin....hati2 di jalanraya semoga semuanya bergembira di hari lebaran nanti.



Thursday, 27-Aug-2009 04:29 Email | Share | | Bookmark
Saat itu...2nd anniversary

 
 
 
Buat seorang suami,
::: 25hb Ogos 2007 itulah tarikh keramat aku....sahnya aku menjadi milik seorang lelaki bergelar suami. suami yg bakal membimbing tanganku ke jalan yg benar,diredhai allah dunia akhirat...
::: terima kasih abg kerana sudi hadir dalam hidup ayg...moga ikatan kita kekal dipayungi redha illahi.
::: banyak yg kita lalui dan batasan waktu sering menjauhkan kita,tp percayalah itulah kekuatanku dalam terus menyayangimu dan mencintaimu suamiku.
::: moga kau jua begitu....ingatlah ini semua ujian Allah.Di satu masa nanti kita akan bersama juga seperti insan lain.
Doa dr.seorang isteri

**** sajer letak gambar2 nih...buat aku rindu padanya.


Wednesday, 26-Aug-2009 03:01 Email | Share | | Bookmark
mari kita belajar masak-masak

::::::::::: sebenarnya nie bukanlah juadah utk berbuka puasa tp pn.ita nih terlebieh rajin..(hahaha rajinnya aku) nk memasak benda yg dier tak pernah nk msk.

::::::::::: so,inilah hasilnya.....tuan fitry makan sampai licin...adus bangga rasanya dgn diriku..ewah!!!(puji diri lg)

::::::::::: bila tanya kt Tuan Fitry, bang..bang...sedapker ayg msk?Tuan fitry pon menjawab dgn selambanya...Alhamdulillah....kenyang!adus...apakah maksud jawapannya itu kawan2..hehehe.cm tk ikhlas jer puji2an...tp paham2 jerlah kalau dah licin tuh...pastu pening sebab mkn banyak sgt

ketam masak lomak cili apiku


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net